СИЛАБУСИ НОРМАТИВНИХ ТА ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН КАФЕДРИ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ І МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
до навчального плану на 2023-2024 н.р. спеціальності 014.09 “СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)” другого (магістерського) рівня вищої освіти
СИЛАБУСИ ДЛЯ НОРМАТИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН | |||
1.1 Цикл загальної підготовки | |||
ОК1 | Професійно-педагогічні комунікації у міжнародному просторі | Іспит | |
ОК2 | Педагогіка вищої школи. Тьюторство. | Іспит | |
ОК3 | Психологія за професійним спрямуванням | Залік | |
ОК4 | Методологія та організація наукових досліджень | Залік | |
2. Цикл професійної підготовки | |||
2.1 Теоретична підготовка | |||
ОК5 | Програмування в шкільній освіті | Іспит | |
ОК6 | Математичні та статистичні методи у педагогічних дослідженнях | Іспит | |
ОК7 | Інформаційні технології в освіті і науці | Іспит | |
ОК8 | Проектування електронних освітніх ресурсів | Залік | |
ОК9 | Технології дистанційної освіти | Іспит | |
ОК10 | Методика та технології навчання інформатики | Іспит | |
ОК11 | Медіатехнології в освіті | Іспит | |
Практична підготовка | |||
ОК12 | Виробнича (педагогічна) практика | Залік | |
ОК13 | Науково-дослідна практика, магістерська робота (проект) | Залік | |
3. АТЕСТАЦІЯ | |||
ОК21 | Атестація |
СИЛАБУСИ ДЛЯ ВИБІРКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН | ||||
Семестр | Шифр | БЛОК 1
ІКТ |
БЛОК2
ПРОГРАМУВАННЯ |
БЛОК 3
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ |
Семестр 1 | ВК14 | Цифрова культура педагога | Блокове програмування | Сучасні технології навчання інформатики |
ВК15 | Хмарні технології в освіті | Практикум з програмування ч1 (структурний підхід) | Платформи дистанційної освіти | |
Семестр 2 | ВК16 | Оптимізаційні | Практикум з програмування ч2 (ООП) | Менторінг |
ВК17 | Алгоритми обробки графічних зображень | Розробка програм з графічним інтерфейсом | STEAM-освіта | |
ВК18 | Основи освітніх вимірювань | Розробка мобільних додатків | Цифрові інструменти освітнього менеджменту | |
Семестр 3 | ВК19 | Олімпіади з ІКТ | Інтернет речей | Вибрані розділи методики навчання інформатики |
ВК20 | Бази даних | Практикум з програмування ч3 (олімпіади) | Методика розробки навчально-ігрових проектів |