Історія

Кафедра математики та інформатики і методики навчання створена у вересні 2018 року і є структурним навчально-науковим підрозділом університету та входить до складу факультету математики та інформатики, завідувачем якої стала Наталія Володимирівна Кульчицька, доцент, кандидат педагогічних наук, наукова спеціальність 00.02 – “Методика навчання математики”. Основою викладацького складу кафедри стала група фахівців, які працювали на кафедрі інформатики і алгебри та геометрії, це канд. пед. наук, доцент Дудка О.М.; канд. пед. наук, доцент Дрінь Б.М.; канд. техн. наук, доцент Власій О.О.; канд. екон. наук, доцент Никифорчин І.В.; канд. екон. наук, доцент Хрущ Л.З.; канд. фіз.-мат. наук., доцент Гарпуль 0.3.; канд. фіз.-мат. наук., доцент Кланічка Ю.В.; викладач Кашуба Г.І. Кафедра забезпечує освітню діяльність на спеціальностях 014 «Середня освіта (Математика)» та «Середня освіта (Інформатика)». Підготовка фахівців проводиться за денною та заочною формами навчання, за держзамовленням та за кошти фізичних і юридичних осіб.

Наявний колектив висококваліфікованих викладачів кафедри, які є випускниками Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Львівського національного університету імені Івана Франка, Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, Інституту прикладних проблем механіки і математики імені Я. С. Підстригана НАН України (м. Львів), Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, здійснюють наукову і викладацьку діяльність на високому професійному рівні.

Викладачі кафедри публікують навчально-методичні розробки, наукові статті, реєструють авторські права на праці та беруть активну участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях, тренінгах, семінарах; керують науковою роботою студентів, організовують їх участь у студентських наукових конференціях та конкурсах.

Маючи досвід освітньої діяльності з підготовки високоякісних педагогів, випускова кафедра налагодила зв’язки з відділом освіти і планує свою наукову роботу з урахуванням дослідницьких задач, що виникають у практичній діяльності педагога.

Кафедра дотримується такої стратегії навчання, яка забезпечує одержання студентами належної професійної підготовки одночасно з набуттям навичок самостійного навчання, що дає можливість випускникам продовжувати розвивати свої творчі здібності та своєчасно адаптовуватись до змін обставин майбутньої діяльності в нових ринкових умовах.