Пропозиції стейкхолдерів

 

Пропозиції стейкхолдерів та результати їх врахування 

щодо здійснення освітнього процесу для забезпечення ефективної реалізації ОП “Середня освіта (Інформатика)”

 

ПІБ

e-mail

Посада і місце праці

Пропозиції 

Врахування пропозицій

Степанченко Леся Петрівна

snigochok13@gmail.com

вчитель математики та інформатики,

Угорницький ліцей Івано-Франківської міської ради волонтер Code Club

– більше практики для студентів

– робота з НУШ та інклюзією

– проєктна і дослідницька діяльність у STEM-освіті

– інтегровані уроки

– В оновленій ОП обсяг виробничої практики збільшено з 6 тижнів до 8 тижнів.

– оновлено зміст дисципліни «Методика та технології навчання інформатики», приділено увагу методиці підготовки інтегрованих уроків

– У перелік вибіркових дисциплін запропоновано дисципліну STEAM-освіта.

Добровольська Лариса Ярославівна

larysand1306@gmail.com

вчитель інформатики та математики, Тлумацький ліцей №2 Івано-Франківського району Івано-Франківської області – робота школярів у різновікових групах

– проєктна і дослідницька діяльність у STEM-освіті

– В межах роботи проблемних груп та  студентів залучають до спільних заходів з школярами

(приклад)

– Організовано волонтерський осередок Code Club PNU, учасниками якого проводяться заходи для молодших курсів та школярів.

Іванів Ірина

iryna.ivani@gmail.com

Методист Робоклуб ІФ можливість впроваджувати власні розробки студентів, на базі альтернативних навчальних програм для дітей шкільного віку у просторі Робоклуб ІФ. – здобувачі освіти мають право вибирати теми магістерських робіт, визначати їх зміст, методологію та методику їх виконання та впровадження, що забезпечує індивідуальну освітню траєкторію навчання, 

– Програма магістрантки Винничук Марії впроваджена у діяльність Code Club UA, всеукраїнської мережі безкоштовних клубів з програмування для дітей

– За результатами магістерських досліжень спільно з Робоклуб ІФ було проведено конкурс “Green Coding”

Ліщинська Ольга

olja160511@gmail.com

Добровлянський ліцей вчитель інформатики Програма в загальному дуже цікава,що стосується програмування особисто мені трохи не вистачало практики в Scratch, HTML CSS, і трохи бази даних Access,довелось вивчати більше самостійно,а вони є в програмі інформатики. – оновлено зміст дисципліни “Методика та технології навчання інформатики” та включено курс «Основи програмування CS50 2019» від Гарвардського університету,

– у перелік вибіркових дисциплін запропоновано дисципліни Бази даних та Блокове програмування

Халус Юлія Вчитель інформатики, Українська гімназія №1 Приділяти багато уваги методам навчання (як організувати урок щоб він був цікавий дітям, роботу в парі, в команді, ігрові форми навчання і т. д) – розширено контекст дисципліни “Педагогіка вищої школи” щодо інноваційних методик, додано Тьюторство у зв’язку з підготовкою здобувачів освіти до викладацької та тьюторської діяльності в умовах впровадження змішаного та дистанційного навчання,

– у перелік вибіркових дисциплін запропоновано дисципліни методичного спрямування: 

Сучасні технології навчання інформатики,  Менторінг,

Вибрані розділи методики навчання інформатики