Пропозиції стейкхолдерів та результати їх врахування
щодо здійснення освітнього процесу для забезпечення ефективної реалізації ОП “Середня освіта (Інформатика)”
ПІБ |
Посада і місце праці |
Пропозиції |
Врахування пропозицій |
Степанченко Леся Петрівна | вчитель математики та інформатики,
Угорницький ліцей Івано-Франківської міської ради волонтер Code Club |
– більше практики для студентів
– робота з НУШ та інклюзією – проєктна і дослідницька діяльність у STEM-освіті – інтегровані уроки |
– В оновленій ОП обсяг виробничої практики збільшено з 6 тижнів до 8 тижнів.
– оновлено зміст дисципліни «Методика та технології навчання інформатики», приділено увагу методиці підготовки інтегрованих уроків – У перелік вибіркових дисциплін запропоновано дисципліну STEAM-освіта. |
Добровольська Лариса Ярославівна | вчитель інформатики та математики, Тлумацький ліцей №2 Івано-Франківського району Івано-Франківської області | – робота школярів у різновікових групах
– проєктна і дослідницька діяльність у STEM-освіті |
– В межах роботи проблемних груп та студентів залучають до спільних заходів з школярами
(приклад) – Організовано волонтерський осередок Code Club PNU, учасниками якого проводяться заходи для молодших курсів та школярів. |
Іванів Ірина | Методист Робоклуб ІФ | можливість впроваджувати власні розробки студентів, на базі альтернативних навчальних програм для дітей шкільного віку у просторі Робоклуб ІФ. | – здобувачі освіти мають право вибирати теми магістерських робіт, визначати їх зміст, методологію та методику їх виконання та впровадження, що забезпечує індивідуальну освітню траєкторію навчання,
– Програма магістрантки Винничук Марії впроваджена у діяльність Code Club UA, всеукраїнської мережі безкоштовних клубів з програмування для дітей – За результатами магістерських досліжень спільно з Робоклуб ІФ було проведено конкурс “Green Coding” |
Ліщинська Ольга | Добровлянський ліцей вчитель інформатики | Програма в загальному дуже цікава,що стосується програмування особисто мені трохи не вистачало практики в Scratch, HTML CSS, і трохи бази даних Access,довелось вивчати більше самостійно,а вони є в програмі інформатики. | – оновлено зміст дисципліни “Методика та технології навчання інформатики” та включено курс «Основи програмування CS50 2019» від Гарвардського університету,
– у перелік вибіркових дисциплін запропоновано дисципліни Бази даних та Блокове програмування |
Халус Юлія | Вчитель інформатики, Українська гімназія №1 | Приділяти багато уваги методам навчання (як організувати урок щоб він був цікавий дітям, роботу в парі, в команді, ігрові форми навчання і т. д) | – розширено контекст дисципліни “Педагогіка вищої школи” щодо інноваційних методик, додано Тьюторство у зв’язку з підготовкою здобувачів освіти до викладацької та тьюторської діяльності в умовах впровадження змішаного та дистанційного навчання,
– у перелік вибіркових дисциплін запропоновано дисципліни методичного спрямування: Сучасні технології навчання інформатики, Менторінг, Вибрані розділи методики навчання інформатики |