Головне у житті кожної людини – це знайти свій шлях та впевнено ним іти. Коли переді мною постало питання вибору професії, то я обирала її не за розміром заробітньої плати чи престижу, а обирала душею. У школі мені подобалися практично всі навчальні дисципліни, проте особливе місце завжди займала математика. Тому мій вибір був однозначним. Бути вчителем математики, навчати дітей – саме те, чого я прагну.
Оскільки, навчання неабияк впливає на життєвий шлях та професійну діяльність, то дуже важливим був вибір навчального закладу, у якому можна здобути потрібну професійну підготовку. Саме тому я обрала Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, факультет математики та інформатики. У 2014 році, вступивши на державну форму навчання на спеціальність «математика» я була дуже щасливою. І з того моменту жодного разу не пожаліла, що стала студенткою ПНУ. На третьому курсі ми обирали спеціалізацію, і звісно, я обрала кафедру алгебри та геометрії. Упродовж навчання познайомилася зі своїми одногрупниками, які стали для мене справжніми друзями. У нас на факультеті проводилася інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?».То було щось «святе», що з’єднувало нас, і ми , маючи якісь інші справи, відкладали їх, але ніколи не пропускали гру, щоб не підвести «Enigma», так називалася наша команда.
Завдяки нашим викладачам у процесі навчання я зрозуміла, що мені дуже подобається інформатика та програмування. Багато чого вивчала додатково. Цікавилася криптографією та стеганографією. Згодом, почала досліджувати які ж методи варто використовувати для того, щоб навчити комп’ютерній грамотності незрячих людей. У ПНУ проводила курси для людей із вадами зору та незрячих.
У 2019 р взяла участь у конференції, що проводилася у Гірничо-металургійній академії імені Станіслава Сташиця. Результати досліджень було опубліковано у електронному збірнику матеріалів конференції.
По завершенні бакалаврату вирішила вступити на дві спеціальності: середня освіта(інформатика) та середня освіта(математика).
Останні роки навчання були найцікавішими. За час навчання у магістратурі я взяла участь у різноманітних вебінарах, онлайн-курсах, конференціях. Практикувалася у найкращих та улюблених викладачів, які завжди допомагали мудрими порадами. Тісно співпрацювала з Дудкою Ольгою Михайлівною (науковий керівник з інформатики), Власій Олесею Орестівною та Кульчицькою Наталією Володимирівною(науковий керівник з математики). Вони завжди вислуховували мої 1000 і 1 питання та давали конкретні відповіді на них, ніколи не нав’язували свою думку, а навпаки, завжди розвивали мої ідеї. Це сприяло моїм дослідженням з методики викладання інформатики та математики. Після успішного захисту дипломної роботи під керівництвом Ольги Михайлівни я прийняла участь у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Технологічна освіта» та представила роботу на тему: «Розробка STREAM-занять для вивчення фракталів» , зайняла ІІІ-є місце і нагороджена дипломом ІІІ-го ступеня. Дослідження показали, що тема «Фрактали» є дуже цікавою для дітей будь-якого віку і її можна поєднати із багатьма навчальними дисциплінами. Фрактальна геометрія дає значно кращий опис реального світу, ніж традиційна фізика чи математика, а STREAM-заняття дають можливість об’єднати декілька дисциплін і змоделювати реальну життєву ситуацію. Розроблені конспекти та роздаткові матеріали можна використовувати на гурткових чи факультативних заняттях з інформатики, математики, фізики, біології, природознавства, програмування, технологій, мистецтва.