за програмами в обсязі 30 акад. год. (1,0 кредит ЄКТС), охопивши впродовж грудня біля 300 вчителів нашого регіону.
Доцентки кафедри математики та інформатики і методики навчання на базі Інституту післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника проводили онлайн курси з підвищення кваліфікації для вчителів інформатики на тему «Інформаційно-комунікаційні технології у професійній діяльності вчителя» (тренери курсів – Власій О.О., Дудка О.М.) та для вчителів математики на тему “Задачі фінансової математики та їх впровадження у закладах загальної середньої освіти” (тренерка курсу – Никифорчин І.В. ).
Курс з інформатики був побудований за проєктним підходом, центральним завданням курсу була розробка кожним із вчителів власного проекту за індивідуально обраною тематикою. Вчителі проявили креативність у виборі тем, ознайомилися з особливостями організації віртуального робочого середовища вчителя і учня та набули практичних навичок у проектуванні власного факультативного курсу в умовах змішаного та дистанційного навчання.
Завданням курсів з математики було акцентувати увагу вчителів математики на можливостях сприяння розвитку фінансової грамотності учнів через розв’язування задач фінансового змісту. На заняттях розглядалися задачі на різні види відсотків, ренти, кредитні розрахунки, цінні папери та способи їх оцінки. Після закінчення курсів було проведено тестування, з яким всі учасники курсів успішно справилися.
Наша кафедра постійно співпрацює з Інститутом післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, діяльність якого спрямована на фахове зростання, поглиблення, розширення і оновлення професійних компетентностей педагогічних, науково-педагогічних працівників і управлінських кадрів у галузі освіти. Викладачі кафедри працюють над удосконаленням діючих програм курсів та над розробкою нових для урізноманітнення форм підвищення кваліфікації освітян.
Проведення таких курсів – корисний досвід творчої співпраці, підвищення професійної майстерності не лише для вчителів, а й для тренерів, адже комунікація та співпраця – одні із необхідних навичок сучасного педагога на будь-якому рівні освіти.
Анонімне опитування вчителів, які проходили курси, показало, що усі без винятку вважають проведені курси дуже корисними та високо оцінюють методичний рівень тренерів. Також цікаво зауважити, що думки щодо формату проведення розділилися майже порівну: третина респондентів вважає за кращим повністю дистанційний формат, третина – змішаний (очно-дистанційний), а третина надає перевагу традиційному, очному формату проведення курсів.
Відгуки вчителів: