Середня освіта (Інформатика), магістратура

Освітньо-професійноу програму другого (магістерського) рівня вищої освіти
«Середня освіта (Інформатика)» за спеціальністю 014.09 Середня освіта (Інформатика) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка оновлено у 2021 роцз урахуванням пропозицій стейкходреів.

ЧИТАТИ ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ

2.1. Перелік компонент ОП

Код н/д Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) Кількість кредитів Форма підсумкового контролю
1 2 3 4
Обов’язкові компоненти ОП
Цикл загальної підготовки
ОК1 Професійно-педагогічні комунікації у міжнародному просторі 3 Іспит
ОК2 Педагогіка вищої школи. Тьюторство.  3 Іспит
ОК3 Психологія за професійним спрямуванням 3 Залік
ОК4 Методологія та організація наукових досліджень 3 Залік
Всього за циклом: 12
Цикл професійної підготовки
ОК5 Програмування в шкільній освіті 3 Іспит
ОК6 Математичні та статистичні методи у педагогічних дослідженнях 3 Іспит
ОК7 Інформаційні технології в освіті і науці 3 Іспит
ОК8 Проектування електронних освітніх ресурсів 3 Залік
ОК9 Технології дистанційної освіти 3 Іспит
ОК10 Методика та технології навчання інформатики  6 Іспит
ОК11 Медіатехнології в освіті  3 Іспит
Всього за циклом: 24
Практична підготовка
ОК12 Виробнича (педагогічна) практика 12 Залік
ОК13 Науково-дослідна практика, магістерська робота (проект) 15 Залік
ОК14 Атестація 3 Іспит
Вибіркові навчальні дисципліни
ВБ Вибіркові дисципліни 24 Заліки
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ 90

 

ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ 

КАФЕДРИ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

І МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ 

до навчального плану на 2021-2022 н.р.

кредити ЄКТС БЛОК 1

 ІКТ

БЛОК 2

 ПРОГРАМУВАННЯ

БЛОК 3

 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ

СЕМЕСТР 1 6 Цифрова культура педагога Блочне програмування  Сучасні технології навчання інформатики
3 Хмарні технології в освіті Практикум з програмування ч1 (структурний підхід) Платформи дистанційної освіти 
СЕМЕСТР  2 3 Оптимізаційні задачі в електронних таблицях Практикум з програмування ч2 (ООП) Менторінг
3 Алгоритми обробки графічних зображень Розробка програм з графічним інтерфейсом  STEAM-освіта
3 Основи освітніх вимірювань  Розробка мобільних додатків Цифрові інструменти освітнього менеджменту
СЕМЕСТР 3 3 Олімпіади з ІКТ Інтернет речей Вибрані розділи методики навчання інформатики 
3 Бази даних Практикум з програмування ч3 (олімпіади) Методика розробки навчально-ігрових проектів

 


ВІДГУКИ

Відгуки стейкхолдерів.

Відгуки на проєкт ОП

Ви можете залишити свій відгук, зауваження чи пропозиції, заповнивши дану форму:

Залишити відгук